onsdag den 23. marts 2011

Fritime, sol og rar musik.

Sidder nu i have, i hjerte at min by, der fra, hvor jeg ville ønske at mit liv altid skulle gå fra, eller sådan ville jeg ønske det lige nu... Vores lære Jytte er syg, så vi får nu tiden til at gå med, at sidde i sol, forsøger at finde god musik, så som Jamie Cullum, og derefter lader Astrid streger falde på de blanke sider i hendes fantasi løse blok. 
Jeg føler mig en smule fri, og glad for hvor og hvordan jeg står i suppedasen. I dag går turen også til københavns kongelige teater, for at se balletten udspillede sig for øjnene af os. Jeg glæder mig, for det at side i Teatret er nu bare lidt fortryllende, og man får muligheden for bare at følge med, og lade alt andet stå på standby.
Men indtil da, vil jeg nyde hver en lyd af forår og sommer, som suser rundt i haven, her fra mit skønne udgangs punkt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar