lørdag den 7. maj 2011

Dagen i dag.

Dejlig dag i dejlige omgivelser! 
I morges var jeg på loppe, men en masse søde piger. Solen skinnede og min købe lyst var stor, så det blev til en ny lækker læder taske med indianer spænde, som jeg er helt vild med. Jeg købte også en virkelig flot silke bluse, en nattøjs buksedragt og en over size stribet trøje (Billeder kommer måske senere). 
Senere tøj vi i Søndermarken og spillede rundbold, nød vejret og svedte lidt. 
Derfra to jeg mine to roomies under armene, og så gik vi til FBC, for at se alt hvad H & M indeholder for tiden. Jeg fandt heldigvis ikke noget, da jeg jo allerede tidligere havde brugt lidt penge. 
Alt i alt en dejlig dag, helt uden at se smilet fra den jeg agter at kalde sød. 
 - Håber i også har haft en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar