onsdag den 24. august 2011

Look of the day.


Jeg er ret ked af billede kvaliteten, men sådan må det blive for nu, for mit digital kamera ligger i koma fortiden.. (Skal jeg også lige have styr på... på et tidspunkt..) 
Blonde kjolen er helt ny, da jeg netop har købt den i går, i en lille ny genbrugs liggende i Køge. Der høre en lille historie til Kjolen, for min veninde og jeg havde netop besluttet af vente en halv time i Køge, for at vi kunne følges men en af vores fælles veninder. Min veninde kommer på den fikse idé at vi da lige så godt kan få tiden til at gå i en genbrug, end bare at stå og vente! Vi Kigger der hele i gennem hurtigt, men få ikke øje på noget, det er først da vi har besluttet os for at gå ud, at jeg pludselig får øje på noget med blonder..  Jeg skynder mig at prøve den, ser den koster 30 kr, og tænker den må jeg da have med hjem. Da vi er nået ud af butikken, og kun tænker på at komme tilbage til toget, er der en der råber efter os, vi vender os, og der står den lille dame fra butikken, og forklarer at jeg har fået den til den forkerte pris, så jeg måtte tilbage til butikken. Det viser sig at den var sat til halv pris, så der blev jeg lige 15 kr. rigere. :) Det var den lille historie, og dagens optur i går, selvom 15 kr. ikke er meget må man huske også at sætte pris på de små ting!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar