mandag den 28. november 2011

Minde on Tour

Burde få lavet geografi aflevering færdig til i morgen, men mine tanker kan ikke holdes i ro! Der er SÅ mange andre sjove og vigtigere ting at tage sig til lige nu, føler jeg i hvert fald! 

Ting jeg i hvert fald meget hellere ville tage mig til:
*Danse forvirret rundt til herlig musik! Der er andre ting jeg burde få styr på, så som:
* Få ladet mit søde men ikke så gode digital kamera op, så i kan se mine masse vis af nye køb.. 
* Få pakket støvler i kasse, så de er klar til at blive sendt afsted onsdag.
* Ryde så gevaldigt op på mit værelse.
*Glæde mig over nye venskaber!
* Nyde at jeg er til!

Der ud over så går mine tanker på nogle af de ting jeg ikke har endnu, men som jeg så forfærdelig gerne snart skulle få!!! 
Så som dette.... 

Altså den lille ring, som er placeret så fint midt i ansigtet. 
Mine tanker kredser også om  denne søde blog, som min (fornylig gode) veninde deler sin søde hverdag på.

Jeg kan heller ikke lade vær med at tænke på de søde dage som er mig i vente.. Onsdag skal jeg besøge den bedste efterskole i verden, og tager der efter på den hyggeligste og mest hjemlige Café for at høre på min gamle kor lærer give den gas. 


Søt lille ven! 


Torsdag skal jeg mødes med en meget savnet efterskole veninde, som endnu ikke har set hvor jeg bor, så det glæder jeg mig også afsindigt til! 






Og så kommer weekedten, og man kan da ikke lade vær med at glæde sig til den! 
Men alt i alt, må jeg nok heller få lavet mine lektier, så jeg kan nå alle de knap så hyggelige men meget vigtigere ting, før jeg skal i seng... 

Ps. som i nok kan fornemme er jeg lidt i et regnbue humør, håber i nyder jeres tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar