søndag den 5. december 2010

En stille tanke virksomhed.

Jeg fornemmer en kaos uden for mit hoved, men heldigvis lukker jeg den ikke ind men ude, det må være de andres problem, jeg vil bare nyde en stille Søndag, hvor Trentemøller er i mit hoved. 


Måske skal jeg lave lidt jule-bag, bare for at kunne snuse lidt til julestemningen igen, for efter en hektisk uge, er den nærmest for svundet. 
Det er kun mit lille Jule-hjørne med pakke kalender og nisser, der minder mig om dagens primisser, men uden at have yderlig påvirkning på min hverdags stemning. 


Jeg føler en rus af overskud, en overskud til at side her, en overskud til det der skal ske senere, og en overskud til at forholde mig til dem der ude, utroligt nok da jeg kun har sovet cirka 3 timer denne nat. 


Jeg tænker tanker, men lader dem gå, for hurtigt at komme videre til andre. Jeg glæder mig over en lang samtale i går, men hende den søde som tit undre mig, men som altid vil være på min vej. Jeg bliver grebet af en følelse af irritation, når den nye electronic ikke lever op til hvad den er sat til at kunne formå, så måske jeg endnu engang må aflægge forretningen et besøg, så de kan rette op på fejlen? 


Heldigvis bliver mit sind hurtigt beroliget når jeg retter blikket mod himlen, og ser de søde snefnug dale. 
Jeg slutter hvor jeg startede nemlig med en smule kaos uden for mit hoved, men jeg vil bare nyde min stille søndag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar