tirsdag den 22. februar 2011

Rejse.

Så nu har jeg pakket mine ting, tasken står dog stadig åben, så jeg kan smide de sidste vigtige ting ned i. Musikken spille så den kan aflede min tanker lidt fra, hvad der skal ske' i morgen. Vi skal afsted allerde kl.09:00, men vores fly letter først kl.14:40, så vi får god tid i Salzburg. Flyet skulle da gerne lande i KBH igen kl.16:20, og så skal man fange sin kuffert, gå ud til bilen, og køre det sidste stykke ind til Kastanievej Efterskole, og først der kan jeg måske finde lidt ro, men intet er sikkert. 
Lige nu kan jeg ikke forstå at dette besøg her i Wagrain, på hotel Tatzlwurm er ved at være ovre. Tårer får da også lov til at løbe en tur, men ikke længere end at de ikke efterlader spor, hvis jeg tørrer dem væk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar