tirsdag den 4. oktober 2011

lyst og last.

Jeg har lyst til at pakke tasken, og lade lasten ligge, for flyve afsted mod dig! For at mødes og se hinanden som vi nu er, tænke tilbage og omdanne dette, som er nu, til noget nyt og spændende. Noget vi igen ikke kan leve for uden, at opleve noget sammen, gøre de ting vi så længe har snakket om.. 
Forklare om alt det vi ikke fik med hos hinanden, og lade som om vi kan sætte os ind i alt, og komme med vores bud på hvorfor det gik som det gik! Tale om de drømme som vi nu har, og fantasere os væk, måske i samme båd, eller opdage ny ting som vi ikke er enige i.. At side i dit vindue, og kigge ind i flammerne af de tusinder af stearinlys vi har tændt, for at holde mørket væk, og holde hyggen tæt. Ja på at gøre det vi er bedste til, bare at nyde vi er sammen, sammen endnu engang. 
Men min last kan ikke bare ligge her på mit teenage værelse, og vente på at jeg kommer tilbage efter en flyve tur med dig, nej den er sat i skema, og mine lyster må indrette sig efter den, og ikke omvendt. 


- Håber vi snart kan ses!  

2 kommentarer:

  1. Jeg håber vi en dag kan tage tilbage til de tider, ikke bare i tankerne, finde minderne frem og skabe nye. Tage billeder af ting der på det tidspunkt er vigtige for os og gå ind i det mønster som vi har skabt i hinandens samvær.
    glæder mig til de dage hvor vi igen kan snakke om dag og nat og gøre som vi har lyst sammen, med hinanden under armen, og en snebold i hånden.
    xxxxxxxxxx

    SvarSlet
  2. Jeg håber en dag kommer snart! For jeg har lyst til mere end bare at skrive om det! <3 Until then.. I will love you from here! :*

    SvarSlet