søndag den 2. oktober 2011

Top 10

Her er en top 10, over de bedste ting der er sket på det sidste! Og vi starter bare med det bedste, da det hele jo ikke er helt skidt.. ;) 


1. Min (dejlige) far, er kommet til Danmark for lige at holde lidt ferie. :D
2. Jeg har set ret mange fra min efterskole, i løbet af de sidste 14 dage. :)
3. Jeg er endelig ved at have styr på mine bank-tinge-linger. 
4. Jeg har fået ryddet helt ud i mit skab, så det kun er det tøj jeg virkelig bruger, som ligger der. 
5. Jeg har mere end 100 kr. stående på min konto! 
6. Jeg er belevet klar over, at min nye gymnasie klasse er alletiders, og at de alle er rigtig søde! 
7. Jeg er kommet med i Musicalen på skolen, og det er virkelig hyggeligt at skulle synge i kor igen.. 
8. Jeg har endelig fået købt de smukkeste New Balance, som findes i verden. (I hvert fald, hvis man spørg mig!)
9. Planen om at flytte hjemme fra, bliver mere og mere virkelig, og det gør mig så glad at tænke på, at jeg har mulighed for at gøre noget jeg så gerne vil, og så endda bliver støttet i det! :D
10. Endnu en dejlig weekend skal til at slutte, og jeg er bare glad og glæder mig til den næste uge, men en masse dejlige ting som skal ske, håber jeg. :D 


Håber os i har det godt, og kan finde mindst lige så mange dejlig ting ved jeres liv lige nu, som jeg kan! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar